Beoordelingen van Habhab Enschede

Recente recensies

5.0
Liam
23 juni 2026

Heel weinig en veel te vettig. Ik bestel iets voor negen euro krijg een mini bakje met met vet doordrenkte paar frietjes en een paar stukjes döner. Döner box is tien frietjes met een paar stukjes vlees in een bakje gepropt die nog kleiner is dan een doosje hamburger van McDonald's.. Nee hier koop ik niks meer letterlijk weggegooid geld

Johan
9 juni 2026
Jenny
8 juni 2026

Super kwaliteit, lekker en kei goed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Silvia janssen
3 juni 2026

Ik had kip shoarma besteld vond het toch niet zo lekker ligt niet aan het resterant. Altijd goed eten . Ben erg tevreden over dit resterant

Sam
1 juni 2026

The best restaurant 10/10

M
1 juni 2026

Lekker en snel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ahmad
31 mei 2026

10/10

Ben
26 mei 2026

Heerlijk!

Johan
24 mei 2026
Ben
19 mei 2026

Top broodje

Sami
18 mei 2026

Heerlijk!

Jony Ghanem
18 mei 2026
Nienke
16 mei 2026

Zoals altijd heerlijk gegeten. Top!

Maram maksoud
5 mei 2026
M
5 mei 2026

Hamburger was taai

Johnny
3 mei 2026

heerlijk eten hoge kwaliteit en snel bezorgen.

Jeffrey
2 mei 2026

Friet en het vlees was vrij taai. Verder wel goede service

Johan
28 april 2026
Robert
31 maart 2026
Abo
15 maart 2026

Heerlijk

Ali
5 maart 2026
Ali
24 februari 2026
H Relker
6 februari 2026

Het werd mooi op tijd bezorgt en was smaakvol.

Samir
27 januari 2026
Ali
11 januari 2026
M
11 januari 2026

Jammer Kip was super droog niet lekker

Feank Blom
2 januari 2026
To
28 december 2025

Gewoon goede kwaliteit eten alleen aangegeven tijd was eerder dan het bezorg moment had gebeld en was al onderweg goede smaak sws aanrader

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Miranda
24 december 2025

Heerlijk, snel en makkelijk gegeten :-) Eten was warm en bezorging snel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Charlotte Gieskes
22 december 2025

Het was heerlijk. Voor herhaling vatbaar.

Emrah
17 december 2025

Aardappelschijfjes waren droog

Uday
15 december 2025

Was alles perfect 👌🏻

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ali Abdulwahed
15 december 2025
willeke van wezel
14 december 2025

pizza carbonara speciaal gehaald is echt super lekker schone zaak vriendelijk personeel dus toppie

Vogel
13 december 2025

Helaas erg slecht dit keer het dreef in het vet de pita broodjes waren kapot gesneden erg jammer

Sami
8 december 2025

Topper!!

Isabelle
1 december 2025
K
1 december 2025
Tobi
28 november 2025

Het was weer goed Heerlijk

M Darrouj
26 november 2025
Georgena
22 november 2025

Heerlijke shoarma en patat Vandaag heb ik falafel besteld en die was super lekker Heel veel succes.

Joke landkroon
11 oktober 2025

Was snel bezorgd, en erg lekker

Ali Abdulwahed
6 oktober 2025

Service was geweldig en het eten was heerlijk.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chantal
5 oktober 2025
Ali Abdulwahed
16 september 2025

Snel en lekker

Stephan
8 september 2025

De friet was nog goed warm en krokant. Was alleen wel teleurgesteld in de broodjes doner, het broodje is een klein pita broodje en er werd geen salade bij geserveerd wat volgens mijn mening wel hoort bij een broodje doner. Voor de rest heeft het wel gesmaakt.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Tobi
7 september 2025

Complimenten Goed eten en goede bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Coenraad
30 augustus 2025

De kapsalon met friet is lekker. Bezorging gaat snel en soepel.

K
26 augustus 2025
Leroy R
24 augustus 2025

Bomba lekker en snel

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Saad Al Halabi
11 augustus 2025

Geweldig restaurant! Ik heb echt geen enkel negatief punt. Het eten is simpelweg het allerlekkerste dat ik ooit heb gegeten. Vooral de shoarma met een beetje pittige peper… echt mijn absolute favoriet! 🌶️😍 En wat het nog beter maakt: de bezorger is supervriendelijk en staat altijd vóór de afgesproken tijd aan de deur. Topservice en topkwaliteit!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mariam
9 augustus 2025

Het eten werd keurig op tijd bezorgd, smaakte heerlijk en de porties waren lekker. Topkwaliteit voor een hele goede prijs!

O A
4 augustus 2025

Altijd de beste !!!

Mohamed shikh
11 juni 2025

Heerlijk en snel

Batu
9 juni 2025

Speedy Delivery, amazing taste on the pizzas. Signature sauce is simple and nice we loved it.

Kolk Frans
9 juni 2025

Te laat , eten lauw

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

George
2 juni 2025
NK
24 mei 2025

Heerlijke broodjes en vriendelijke mensen.

Julian
22 mei 2025

Het mozzarella erbij besteld maar is niet er bij gedaan

Ibo touma
11 mei 2025

Heerlijk eten en snel bezorgen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bruins
9 mei 2025

Jammer dat de shoarma vervangen is voor de kipshoarma! Niet mijn ding! Normale shoarma smaakt veel beter! Helaas

Angelo
7 april 2025

Altijd erg snel geleverd. En heerlijk eten tot nu toe veel dingen geprobeerd en alles smaakt tot nu toe erg goed!

luca
7 april 2025
Robery
5 april 2025

De pizza was heerlijk ! Jammer dat de patat heel slap was

Bruins
29 maart 2025

Bezorging was stipt op tijd. Eten was ruim voldoende en heerlijk van smaak en ook de sauzen zijn heerlijk en voldoende, niet van die mini bakjes! Top, wij bestellen hier zeker vaker!!!

Jacob J
24 maart 2025

Heerlijk gegeten, goed kwaliteit en snelle service

Dennis
19 maart 2025

Snel en super lekker!!!

Luca
17 maart 2025
Mario
14 maart 2025
Johnny
11 maart 2025
Roy
8 maart 2025

Voor de 1e keer besteld, maar zekers niet de laatste keer. Super kapsalon gehad, voor een betaalbaar bedrag.

Luca
6 maart 2025
Foekje
2 maart 2025

Weer heerlijk gegeten, en grote porties

Raby
28 februari 2025

Lekkerste kapsalon

Robert
27 februari 2025

Heerlijk zoals altijd!!!

Freddy van gils
16 februari 2025
Ibo touma
14 februari 2025

Herlijk

Myjer
10 februari 2025

Voor de 2e keer besteld en het was weer heerlijk! Het komt warm aan, en het wordt snel bezorgd! Dit wordt mijn vaste bestel plek

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Calvin
9 februari 2025

De beste van Enschede als je het mij vraagt. Altijd warm bezorgd, op tijd, geen vette troep & dan ook nog super te betalen anno 2025! Top zaak dit!

Ibo touma
7 februari 2025

Herlijk eeten

Raby
6 februari 2025

Lekker eten als altijd

Loulou
6 februari 2025

Pizza zoals altijd geweldig. Mix gril helaas matig.

Hans
17 januari 2025

Alles100%

Ibo
12 januari 2025
Foekje
12 januari 2025

Het was weer heerlijk. Mooie grote porties.

Edwin
7 januari 2025

Geen op of aanmerkingen. Alles klopte.

Anouk
5 januari 2025

Perfect, lekkere pizza’s 🍕 We gaan zeker vaker bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Janny
24 december 2024

Heerlijk gegeten, ruim voldoende en keurig op tijd bezorgd. Toppers👌🏻

Freddy van gils
22 december 2024
M
22 december 2024
Corrie
15 december 2024
Murad
15 december 2024

Lekker pizza

Raby
25 november 2024

Lekker eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

George
22 november 2024
Daniel toko
13 november 2024

Heerlijke eten bij habhab hayaaat

Glenn
8 november 2024
Verified Order
8 november 2024
S jannsen
3 november 2024

Besteld om 18:17 pas omv20:00 gekregen

Daniel
1 november 2024

Ik vind het eten kwaliteit heeft . Erg lekker gisteren wrap doner besteld met pizza beide waren top heerlijk gewoon

Jannet
31 oktober 2024

Vindt de doner als surrogaat vlees, broodje was donker en droog.